2010-03-27

Första ord...

Läste precis min vän och kollegas inlägg. Och jag tänkte att det kanske va dags att själv säga några ord. Och förutom att jag då instämmer på allt min kollega skrivit, så vill jag säga. Allt det vi skriver här inne är vår åsikt. Den har inget med Tboif att gör. Utan helt och hållet är två supportras åsikt om laget vi älskar. Så om vi gör någon upprörd eller illa till mods. Så får ni gärna säga till här. Men ni ska också veta att föreningen i sig inte har dessa åsikter.

Men jag hoppas att detta kan bli en sida där både spelare och fans kan samlas och diskutera om laget i vårat hjärta. Och att ni kommer att uppskatta vårt engagemang i en förening som av många kanske inte uppfattas som något väsentligt. Men för oss betyder väldigt mycket.

Men vi ses efter söndagens match mina vänner. Med både top tre och våra egna åsikter om matchen. Så till det. Stay black and prosper...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar