2010-03-31

Träningsrapport 100331

Vi begav oss ut i vårluften för att följa grabbarnas sista träning innan helgens träningsmatch mot Snogeröd (Söndag 14.00 Jeppa).

Hög intensitet var första intrycket av de 11 som idag fanns tillgängliga på konstgräset.

Man märker att Premiären närmar sig då tändningen var hög och fokusen var total, bra snack under de inledande övningarna, Chris fortsätter och imponera i sitt agerande, bra vältajmade utrusningar och ett allmänt stabilt intryck.

Diverse små tekniska fineser infann sig, Martin lurade bland annat upp sin gubbe över kullen bortom det lilla lilla huset som familjen Ingalls bebodde, för er som kan er tv historia.

Träningens höjdpunkt stod dock Kim för, efter en fin vändning smekte han upp en vänster(!!!) i Chris högre kryss, formtoppen på igång? Jo man tackar!

En annan iaktagelse var "Pantern" Connys agerande som hopp in målis när 2 måls spelet satt igång, jag ställer mig upp och applåderar här nu, vilken blick för spelet!

Det enda som saknades denna mycket behagliga sista kväll denna April månad var mitt huvud, i förmiddags glömde jag köpa lök till Potatisgratängen, nu glömde jag byta batterier så bilder uteblir tyvärr, annars var ju ett bestående intryck att en kall pilsner suttit fint, men när sitter en pilsner fel egentligen? :)

11 dagar till Premiär!

2 kommentarer:

  1. Jag antar att jag blev arbetslös nu iom denna bloggen. Buhu!
    Aja, tur någon som vet som tar över facklan iaf. ;) Kramelikram!

    SvaraRadera
  2. Bloggvärlden är stor, de finns gott om rum :)

    Får hoppas man inte bränner sig i arslet av facklan bara haha

    SvaraRadera