2010-03-27

Inför TBOIF - Mala 100327

För det första så skall man kanske ta och skriva en liten presentation i och med att det är första inlägget. Bloggen/sidan hanteras av vi som kallar oss Supporten, vi sitter där på första bänkrad och stöttar di 11a på plan som i regn och rusk sliter i Tjörnarpströjan.

Målet är såklart att stötta laget fram till avancemang framåt slutet på säsongen.

På sidan kommer det kontinuerligt dyka upp info och bilder från matcher,träningar,resor och allt runt omkring.

Med detta klargjort så är målet inställt på träningsmatchen imorgon mot Mala IF som spelas på Jeppavallen i Höör. Den 3e matchen i ordningen, ifall man undgår de DM matcher som också spelats men då varit av ren tävlingsform.

Seriestarten nästa månad börjar närma sig och samspelet bör sätta sig mer och mer, kan nog bli en tuff match imorgon när båda lag vill gå ut och visa att försäsongens form satt sig allt mer.

Av sjukdom och dylikt saknas ett par spelare i morgondagens startelva, tur att då truppen ser bra och bred ut och att andra kan kliva in och göra bra insatser.

Tyvärr är undertecknad förhindrad av att se morgondagens tillställning, men jag kan lova på hedern av mitt namn att det är ett undantag.

Matchen kommer då att bevakas helt och fullt av min gode vapendragare och supportkollega och rapport kommer sedan också från hans sida.

Hoppas vårt arbete här kan glädja någon framöver, vi glada amatörer som brinner för fotbollen och laget kommer ge vårt allt för det här projektet.

Over and out!

9 kommentarer:

  1. Nr 13:s största ( o enda) beúndrare : )28 mars 2010 kl. 10:54

    Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Ni är underbara!
    Jag vill ligga med er!
    Jäkligt kul initiativ.

    SvaraRadera
  3. Tack, kul att ni gillar det :)

    Vi vill ligga med er också btw, är det inte ganska uppenbart? :D

    SvaraRadera
  4. Passar på redan nu att sätta en tjuga på att Herr Nathell blir mest varande/utvisade spelaren. Är väl ganska låga odds dock...

    SvaraRadera
  5. Den här som anonymt har satt mig till att bli den mest varnade/utvisade spelaren skulle jag vilja ta ett snack med eye 2 eye :)

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Shearer: Vi får ta det snacket den 7:e augusti, om inte förr.

    SvaraRadera
  8. Jag vill veta mitt odds!
    Kan vara läge o sätta en hundring på snälla mig. Odds sättaren ska ha i åtanke att jag kanske fått 5 gula kort på 3 säsonger i Tboif.
    Måste ju kolla historiken och sätta odds därefter. =)

    SvaraRadera