2010-03-28

TBOIF - Mala 100328

Då va säsongens näst sista träningsmatch spelad. Tboif tog en enkel seger med hela 5-1. Tboif ställde upp med följande lag.

Mål: Chris

Hb: Mugg Mb: Snorle Mb: Conny Vb: Lillis

Hmf: Rikard Imf: Martin Imf: Svart Vmf: Johannes

Anf: Frykis Anf: Dansk

Bämken: Timtom, Jocke, Robin och Kessel.


Redan från start visa Tjörnarp att dom va det klart bättre laget. Okej att Tjörnarp gjorde Mala dåliga. Men vete fan om Mala inte lika gärna kan skita i att spela i år. Dom ställde idag upp med 11 man och en fotograf. Den killen påminde mer om pippis pappa än om en fotbollsspelare. Men tillbaka till matchen. Och som sagt så förde vi spelet riktigt bra och tog ganska tidigt ledningen med 1-0, mål av Dansk ass av frykis. Resten av första så ut likadant och vi hann både göra 2-0 mål Dansk ass Svart. Och 3-0 mål Frykis. Innan första va slut. När sen andra börja tycker jag att Tjörnarp tappa det fina spelet och lät dom komma in i matchen. Och det resultera i att dom fick göra 3-1 på en hörna. Efter det här följde en tio min av inte allt för sexigt spel av något av lagen. Men sen tog Tjörnarp åter tag i det och gjorde 4-1. Mål Martin ass Frykis. Och 5-1 Mål Dansk på straff. Efter det så va det mest bara att spela av matchen.

Också värt att nämna. Va att Conny gjorde en blunder som va större än ett tankfartyg. Att Kessel missar mål med ungefär 300 meter. Och att Martin gjorde ett väldigt bra jobb på mitten idag. Sammt att Chris gjorde en mycket stabil match igen.


Top tre för dagen va:
1: Snorle (Är felfri och jävligt viktig för försvaret)
2: Frykis (1 mål och två ass. Gör stor nytta där framme)
3: Dansk (3 mål. Behöver väl inte säga mer)

12 kommentarer:

  1. Jag vill ha ett smeknamn! =)

    SvaraRadera
  2. Då får du Torres:) misstänker att du blir glad då:) Även Kalle N får nytt namn. Han går nu under Juan:)

    SvaraRadera
  3. Hahaha jag e nöjd! =)
    Alla måste ju ha ett artistnamn! =)
    Sen tycker jag att ni e taskiga som sågar mig för mitt monster misstag! Det var det enda misstaget i våra lag den matchen och ni måste ta upp det offentligt?=) Jag blir så sårad! ;)
    Nä jag får nog sluta med fotboll efter denna lynchning! =)

    SvaraRadera
  4. Haha. Trodde väl du skulle va nöjd med Torres:) haha. Fan va skönt, att du skulle sluta va hela poängen med sågningen:) bara skoja lite där ja:)

    SvaraRadera
  5. Jaha ja! Det va det ni va ute efter era jävlar!
    Bara för det så ska jag fan inte sluta, ni får dras med mig nånna år till eller tills jag blir skadad. O det är nog snart...;)
    Jag är alltid Torres!
    Ge mig bara en vettig chans i anfallet så jävlar i det kommer det bli många mål! =)

    SvaraRadera
  6. Haha. Fan också. Du syna vår bluff:) haha. Du får ta prata med coach. Och säga att du e tjörnarps svar på Torres:)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att vi döper Conny till Titanic:)

    MVH/Anders Svensson

    SvaraRadera
  8. Tycker också Titanic e mer träffande än Torres. Men man får väl vu lite snäll ibland. Men jag vet någon som kommer kallas för Ellos i fortsättningen:)

    SvaraRadera
  9. Roligt folk som hänger här då!
    Först blir jag uthängt och förnedrad på en officiell supportersajt så börjar folk hacka på mig o ge mig taskiga namn.
    Tänk på att jag oxå har känslor!
    Nu är jag deppig och suicid benägen.
    Jag får nog börja gilla Borås stolthet. Norrby!

    Fuck off all! =)

    SvaraRadera
  10. Jag vet. Vi är hur roliga som helst:) Men vi ska låta lilla emo va nu:)

    SvaraRadera
  11. Jag vet inte varför men jag gillar denna sidan: )Speciellt som conny blir lynchad haha
    Elloe e bäst: D

    SvaraRadera