2010-04-17

TBOIF - Nävlinge 100417

Så här såg laget ut.

Mål: Chris

Hb: Mugg Mb: Snorle Mb: Torres Vb Lillis

Hmf: Juan Imf: Ellos Imf: Åge Vmf: Johannes

Anf: Frykis Anf: Dansk

Bänken: Lino, Timtom, Jocke, Richard, Dennis.


Första halvlek började jävligt trevande av Tboif. Dom kom inte alls rätt in. Det va ett stort hål mellan back o mitt. Som idioterna från Nävlinge utnyttjade på ett bra sätt. Det hjälpte inte heller att domaren va fullare än en dansk lagerarbetare. För den här tjockisen va så glad i sin pipa att man trodde han ville gifta sig med den. Så varje gång vi gick in i en närkamp med dom så blåste fettot. Det stod 1-0 efter första. Sen dom fått in ett mål på en hörna. Som skulle ha rensats bort av Tboif.

Andra började klart bättre. Efter en hörna så får Ellos till en bra träff som rullar in i bortre hörnet. Kort efter det här så halvdör deras åtta mitt på plan. O Tboifs spel avtar igen. Och det e efter det här som dom börjar få in ett gäng skitmål. Bland annat två på straff. Som jag nämnde. Killen med pipa tyckte om visslan. Dom springer upp ledningen till 4-1. Och spelet är ungefär lika sexigt som en bild på lars lejonborg. Mot slutet av andra så får vi in ett mål till. Den här gången av Dansk.


Värt att nämna 1. Dom hade en kille med ett hårfäste som började vid röven. Johannes förtjänar ett beröm. Deras första straff va så jävla billig. Så en hora i asien framstår som dyrare än en rymdfärja. Lillis hade en brytning som till o med hade platsat i PL.


Top tre.

1: Lillis (Killen spelade över hela plan. O gjorde det mycket bra)
2: Snorle (Stod upp bra. Och fick iväg många långbollar som kom mot han)
3: Chris. (Vi förlorade med 4-2. O ändå va e han med här. Säger ganska mycket)

Värt att nämna 2. Jävligt roligt att se Benny aka Coach B på benen. Hörde att det inte e allt för bra med han. Men vi hoppas alla på det bästa. Och att han ska va sitt gamla vanliga jag snart igen. För det e viktigare än alla matcher.


Värt att nämna 3. Attityden hos flera av spelarna idag. Va inget man vill se mer av. Vet att det här e div 7. Men för alla dom andra på plan som visar hjärta. Så e det rent åt helvete att inte göra mer.


Med allt det här sagt. Så skulle jag också vilja säga. Okej vi förlora idag. Men va fan. Vi e Tboif. Vi har ett lag som kan slå alla i den här serien. Och det ska vi fan göra också. Så nu tar vi nya tag o går ut o kör över jävlarna från Verum.


Vi är Tboif. Och vi är åt helvete för bra för den här serien...

7 kommentarer:

  1. Väl skrivit!
    Alla får fan ta o se på sig själv idag o kolla om man gjorde sitt yttersta.
    Sen måste fan folk börja behandla sina lagkamrater med respekt o inte supa dagen innan match. Hoppas innerligen dom bli bänkade i nästa match.

    SvaraRadera
  2. Tycker ni ska ha ett prat hela laget. Där alla får säga vad dom tycker. För på så sätt säger alla det ansikte mot ansikte. Och då kan det inte bli några fel. Men vad som än händer. Så kommer vi stå där och stötta er. Regn som sol. så står vi där. Fulla och glada:)

    SvaraRadera
  3. Tyckte inte att jag var sämre än någon annan..
    Och efter 1-4 så kände jag mig trött och besviken så jag bytte ut mig själv så att någon annan på bänken kunde gå in kämpa ännu hårdare så vi kunde komma igen i matchen!
    Tycker mer att lagets insats var pinsam. Kolla bara uppvärmningen. Bara för vi vinner första matchen skall vi inte tro att det finns lätta matcher. men men vi kommer igen. Bra hemsida förresten =) Mvh Frykmalm

    SvaraRadera
  4. Jag tar på mig första målet utan tvekan! än mer vaken kalle juan hade rensat den till helvete !! Jag tro matchen hade blivit annorlunda med 0-0 i paus sen ber jag om ursäkt för mitt surande när jag blev inbytt!! men jag tro den förlusten rensa skiten i skallen på oss och inser att vi är inte så bra som vi tror!! men vi kommer igen och jag ska visa att jag ska vara på mitten !!

    SvaraRadera
  5. Först o främst så sågade jag alla i laget, ingen enskild. Det enda jag sågade handlade inte om fotboll utan vad man gjorde innan fotbollen. Sett till individuella saker så är det viktiga 1-2 målet mitt då jag pressar istället för o falla. Dock så va vi pinsamma allihopa.

    SvaraRadera
  6. Gott snack gubbar, knyt näven nu och visa vart skåpet skall stå i helgen! Med en samlad 11:a så vinner vi! PO DEM BARA SÅ DE BLOAR!

    SvaraRadera